Bugüne kadar okuduğum en iyi Ahmet Ümit kitabı kavim derdim ama şu an bu kitabın kapağını kapattıktan sonra diyorum ki okuduğum en iyi Ahmet ümit kitabı sis ve gece. tüylerim diken diken harika bir kitaptı. her kelimesi her betimlemesi beni çok ama çok etkiledi.