Ayhan ERKUT

Ayhan ERKUT
@ayhnerkt
Beni bende demem, bende değilim Bir ben vardır bende, benden içeri. Yunus Emre
Hemşire
Adıyaman Üniversitesi
Kırıkkale
Adıyaman, 1 Temmuz
119 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
. Hiç, bendim. Hiçe erişmeden kendimi bilemezdim. .
Sayfa 38·Kitabı okudu
Alıntı
... Bense artık gitmesi gerektiği söylendiği için, gitmek üzere bir treni bekleyen bir adamdım...
Sayfa 36·Kitabı okudu
Alıntı
Uzaklaşmak kendine giden bir yoldur.
Kendini hapsettiğin duvarlardan kurtulmak için kendinden uzaklaşmayı göze alman gerekir...
Alıntı
Zira kışın ardından bahar gelir, her şey döngüseldir, hiçbir şey bitmez: Hedefine ulaştıktan sonra yeni baştan başlamak, her seferinde önceden edinilen bilgileri kullanmak şarttır.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı