“Biz birbirimize hiç benzemiyorduk. O, ağırkanlı bir insandı, bense delikanlı; benim içime işleyen bazı şeyler onun kıyısından, dikkatini bile çekmeden gelip geçiyordu; o kolay öfkelenmiyordu, benimse tepem çabucak atıyordu; dünyada olup bitenler onu pek az etkiliyor, çoğu kez hiç etkilemiyordu, bense zevki de acıyı da çok derinden tadıyordum.”
“Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin”