Ayşe Avcı

Ayşe Avcı
@aysavci
İnan sana değil kastım, cahille muhabbeti kestim.
Perişan bir haldeydim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit vardı.
Reklam
“Maşukunu kusurları ile seven ağlamaz,kabullenir.
Bağımsızlık ve mutluluğa giden yola çıkmak isterseniz,öncelikle bağlanılacak doğru insanı bulun ve bu yolculuğa onunla çıkın.
“Biz birbirimize hiç benzemiyorduk. O, ağırkanlı bir insandı, bense delikanlı; benim içime işleyen bazı şeyler onun kıyısından, dikkatini bile çekmeden gelip geçiyordu; o kolay öfkelenmiyordu, benimse tepem çabucak atıyordu; dünyada olup bitenler onu pek az etkiliyor, çoğu kez hiç etkilemiyordu, bense zevki de acıyı da çok derinden tadıyordum.”
Sayfa 240·Kitabı okudu
Reklam