Bu kitap kalbimi bugünlerden çok çok uzaklara götürdü. Buram buram huzur kokan; saygı, sevgi, tevazu kokan yüzünüzde kocaman bir gülümseme ile okuyacağınız bir kitap. Hikayelerine ortak olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Sadece o zamanlarda da erkekler aynıymış diyebilirim :) evlenmeden önce aşk sözleriyle dolu olan mektuplar evlendikten sonra hayat gailesi içinde romantizmini kaybetmiş. Herkese tavsiye eder keyifli okumalar dilerim