Bir zamanlar hayatımızın tamamını kaplayan insanların hikayelerinden , bizi tanımlayan ifadelerinden günün birinde uzak kalıyorduk ve en acısı da buydu. Çünkü ayrılık, sadece bir insandan değil ,artık içinde olmadığımız bir hikayeden de mahrum kalmak demekti.