Ayşe Ateş

Bir çocuk gibi mi bakmalı dünyaya? Büyüdükçe anlamını yitirir mi insan?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir…
Sayfa 38·Kitabı okudu
Kitaba veda ederken…
Hayali olmayan kendi hikayesini yazamaz. Kurun hayalleri, gidin peşinden, Vazgeçmeyin, İnanın.. Hayallerinin peşinden koşanların sesini hayat duyar ve ona destek verir…
Sayfa 277·Kitabı okudu

Ayşe Ateş

, bir kitap okudu
10/10
·280 syf.·
3 günde okudu
·
2026 60. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
9.3/10 · 39 okunma
Kitap okuma bilincimizin giderek azalması.
Gençlerimizin yaşam alışkanlıkları öyle bir değişti ki ; kitap okumak , bir araya gelip keyifle sohbet etmek ve duyguları samimiyetle paylaşabilmek yavaş yavaş unutuluyor. Herkesin elinde bir telefon ; insanlar artık birbirinin yüzüne bakmak yerine ekranlara kilitlenmiş durumda. Hatta bu öyle bir bağımlılık ki kişiye dünyayı unutturuyor; sırf bir şeyleri kayıda alacağız diye yaşanan kazalar , yitip giden canlar var. Oysa doyumlu bir hayattan bahsetmiştik ; işte bu telefonlar o doyumu elimizden alıp sosyalleşmeyi bitiriyor. Ben kitap okumayı her yaştan insana ısrarla öneriyorum. Çünkü kitap, hem dünyanı zenginleştirir hem de sana yaşayamadığın , bilemediğin ve deneyimleyemediğin o uzak dünyaları bir tepside sunar..
Sayfa 241·Kitabı okudu