📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayali olmayan kendi hikayesini yazamaz. Kurun hayalleri, gidin peşinden, Vazgeçmeyin, İnanın.. Hayallerinin peşinden koşanların sesini hayat duyar ve ona destek verir…
Gençlerimizin yaşam alışkanlıkları öyle bir değişti ki ; kitap okumak , bir araya gelip keyifle sohbet etmek ve duyguları samimiyetle paylaşabilmek yavaş yavaş unutuluyor. Herkesin elinde bir telefon ; insanlar artık birbirinin yüzüne bakmak yerine ekranlara kilitlenmiş durumda. Hatta bu öyle bir bağımlılık ki kişiye dünyayı unutturuyor; sırf bir şeyleri kayıda alacağız diye yaşanan kazalar , yitip giden canlar var. Oysa doyumlu bir hayattan bahsetmiştik ; işte bu telefonlar o doyumu elimizden alıp sosyalleşmeyi bitiriyor. Ben kitap okumayı her yaştan insana ısrarla öneriyorum. Çünkü kitap, hem dünyanı zenginleştirir hem de sana yaşayamadığın , bilemediğin ve deneyimleyemediğin o uzak dünyaları bir tepside sunar..