Sonunda tamamladım!
Böyle diyorum çünkü kaç senedir 12.-15.sayfalarına kadar gelip sıkılıp bıraktığım bir kitap kendisi o yüzden kendimi biraz tebrik etmek istiyorum :”)
( Spoi içerir!)
Stefan Zweig demek karakter psikolojisi demek gibi geliyor bana artık.Bu kitabımızda karakterimiz,hayatı yaşadığını hissedemediğini ve her şeyin yetersiz ya da anlamsız gelmeye başladığını anlatıyor ;
ama kitabımızın sonuna doğru,tekrar yaşamaya başlayan ve kendini tekrardan tanıyan karakterimizi görüyoruz.
Kitabın sonu sizi de rahatlatacaktır diye düşünüyorum bu yüzden okumanızı tavsiye ederim :)