Aytenn, sevilmesen daha mı iyiydi diye düşünmedim değil. Bedri, Kazım, Doktor Macit… Her seferinde sevilmek isteyip yanlış limanlara uğraman hatta kendi ayaklarınla gitmen, toyluktan belki de anne sevgisizliginden gelen bir şeydi. Sana da kıyamadım. Açıkçası erkeklere bu kadar bağlanan bi karakter yerine, kendi ayakları üzerinde duran bi kadın görmeyi isterdim orası ayrı. Serinin diğer kitabını da okuyalım.