O zaman sen de kendini yargılarsın. En gücü de budur zaten. Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.
Siz siz olun evlatlarınızı kendinize bağımlı, size hayır diyemeyen insanlar olarak yetiştirmeyin olur mu? Bazen tek doğruyu aileler bilmez. Bazen çocuklar da bilir doğru olanın ne olduğunu...