"Fotoğraf makinen var mı?"
"Yok."
"Hiç fotoğraf çektin mi peki?"
"Yoo."
"Ve fotoğrafçı olmak istiyorsun?"
"Garip mi buldun?"
"Biraz."
"Peki, polis olmak istiyorum deseydim, onu da garip mi bulacaktın? Kimseye kelepçe takmadım diye?"
Asıl yazılması gereken buydu işte! Umacak hiçbirşey kalmamışken bile umudunu yitirmeyenleri ; çılgın aşıkları;baskı ve gerilim altında, her türlü dehşet ve facia arasında mücadelesini sürdürenleri;gayretlerinin gücüyle hayatın kabuğunu çatlatan devleri...