Kesinlikle tavsiye ederim, bence güzel bir kitap. Ancak anlam veremiyorum aşk nasıl bir kadının gözünü böylesine kör edebilir? Bir kadın kendi varlığını başka bir adama nasıl bağlayabilir? Bunları kadın üstün olmalı bakış açısı ile yazmıyorum ancak bir kadın kendini bu kadar alçaltmamalı. Aşk böylesine zehirleyici bir his olmamalı. Sanırım aşkı yada bu bakış açısını hiçbir zaman anlayamayacağım.