Ayşe inkaya

Ayşe inkaya
@ayseinkaya
İnsan sevdiğinin kaderinden pay alır..
Odyolog
Malatya/Gaziantep
17 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
"Kimse hayatından memnun değil.Herkes derin bir huzursuzluk içinde kıvranıyor;daha iyi bir hayata ulaşmak istiyor ama o yeni hayatın ne olduğununda farkında değil."
Sayfa 100·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öğrenmemiz gerekenden çok daha fazlasını öğretmişti bizlere;ama her şeyin üstende de hayatta hiçbir yerin boş bir yatak kadar hüzünlü olamayacağını öğretmişti.
Sayfa 61·Kitabı okudu
İnsanlar Tanrı önünde eşittir ama hayattan zekaları,becerileri,azimleri ve kazanma hırslarına uygun olarak pay alırlar.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Ah unutulmuşluk, terk edilmişlik... Ah yalnızlık! Meğer ne değerli kavramlarmış bunlar.O dingin hayatlarımız için ne kadar gerekliymiş.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Hayat bu,her şey olacağına varırdı.Derler ki:"Bir felaketten kurtulunca ardından güzel günler gelir."