Bir düş'ün cevabıydı benim için. O yüzden ayrı bir yeri var kalbimde. Tek seferde anlaşılamayacağını, her okunduğunda insanda farklı pencereler açabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bana göre Rasim Özdenören kayboluşun, bulamayışın iki taraflı hikayesini anlatıyordu. Bir tarafta kendini ararken dünyadan uzaklaşan bir adamı, bir tarafta kalabalıklar içinde kendini kaybeden bir kadını. Okurken kaybolmayı, kendini aramayı, bulamamanın hissettirdiği çaresizliği kalbimde hissettim.