Kitap okur

Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarayla alay eder yaralanmamış olan..
Ne doğduğumuz yeri, ne sevdiğimiz kimseleri, ne yüzümüzü, ne kalbimizi kendimiz seçebildik.
Çıplak bir burna değil, sakat ve sahte bir ruha gülelim.
Kendi ayıplarının ağırlığını hissettiğin zaman, başkalarının ayıplarını göremez olursun!