Hava kötü dediğim de sadece havadan bahsetmeğimi anlamak bu kadar mı zor ?
İlle de ben bu hayattan bıktım tarzında sözler mi söylemeliyim ?
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için
bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz ?
Düpedüz sarıl bana dedikten sonra , sarılmanın ne anlamı kalır !
Bir kere biterse , biter
Sen tekrar barışırız sandığın da bile bitmiştir.
Kalbinden gitmişse ayakların gitmesine gerek kalmaz .
Sen ortalık toparlanıyor sanarken çoktan dağılmıştır her şey
Bir kere biterse , biter
Ne yaşanmışlıklar yeter yeniden başlatmaya ne bundan sonra yaşanacaklar
Çünkü bitirmeyi göze alan sensizliği göze almıştır .
Bir şeyler yapıyorum, yemek yiyorum, konuşuyorum , yürüyorum yani her zaman yaptığım şeyleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam bir boşluk duygusu içinde . Sanki içimde derin bir hiçlik var .