İçinde barindirdiği insan tipinden mi veya kitabın sürüklememesinden dolayi mi bilmem ama kitabı pek sevmedim ya da kitabi sevmememin başka bir nedeni de dilinin bana göre ağır olduğu da olabilir
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Besle kargayı oysun gözünü'der gibi bir kitap.Nasıl saf ve iyi niyetli biri acımasızca kullanılır ve bir insanı şansızlık nasıl takip eder şeklinde beğendiğim bir kitap
Bir çocuğun hiç gelmeyecek olan babasını bembeyaz bir gemide olduğunu düşünüp balık olma hayalleri kurup o gemiye babasına ulaşmayı düşlemesi kadar saf duygular içeren ve sonunda onun da babasının yanına varıp ebediyte ulaşması kadar hüzünlü ve muhteşem bi kitap