Güzel bir klasik özellikle HENRİETTE nın mektup bölümü kitabın ön güzel bölümlerinden bir tanesi. Hafızanızda yer edecek bir klasik işin enteresan tarafı yüz yıllar geçse de dünle bu gün arasında bir değişiklik maalesef olmamış.
İlk etap saçma bir hikayeymiş gibi gelen günümüzden 600 yıl önce yazılmış bu kitap her kütüphaneye girmeli, her okuyucunun mutlaka okunması gereken bir baş yapıt. Zevk alarak okuyacağınıza emin olun.