📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim bu kitap ile ilgili kanaatim; Her görüle sahip okuyucunun okunması geren bir eser olduğunu düşünüyorum nedenş ise bu durumlar malesef Türkiye Cumhuriyeti tarihibde sürekli tekerrür etmiş ve birilerinin canı mutlaka yanmıştır, 1972 de meydana gelen bu olayın benzerleri 12 Eylül 1980 sonrasında fazlasıyla bu güzel ülkemde yaşanmıştır. Kitaba ve ve anlatıma bakıldığında sağcı olsun solcu olsun ortak amacın ülke çıkarları ve sümürü düzenini son bulması olduğu bariz bir şekikde görülmekte dir. Bu gün belki Evren yargılandı ancak sağlık durumundan dolayı karar uygulanamadı ancak 60 larda ve 70 lerde yapanların yanlarına yaptıkları bu dünyada kar kaldı.