Azad ettim seni hafızamdan, Üsküdar'ın serin sularına..
Bak dinledim seni, dokunmadım sana Dokunmadım kalan rüyalara Zarar ziyan döküldü ortaya Ölüm kadar rahatmış ayrılık Ufak tefek bi'kaç sorun mu var? Geçer, geçer, zaman şu an yalan Nedir ki, bak silindi hafızam Hayat kadar yalanmış ayrılık Mor ve Ötesi-Oyunbozan
Müzik
Benliğiyle kirletemediklerimle mücadelem bitmiştir. Hepinizi azad ediyorum
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkesi özgür bırak ve deneyim amacına ulaşsın ! evet olan da budur bağları kopardım ve azad ettim..
İlk səhifə
Rəqs bilsəydim, oynayardım, Şeir bilsəydim, oxuyardım. Həyatım olsaydı, şücaət göstərərdim. Azad olsaydım, risk edərdim.
1000Kitap
Ne sandın?..
“Kurulsa pazarın, hiçe gidersin. Zâtını âlemde cevher mi sandın? Yârın ola hayrola derken göçe gidersin, Sen bu âlemi kendine Kevser mi sandın? Nice sultanlar geçti, adı kül oldu, Bir nefeslik canı ebedi mi sandın? Omzuna yüklediğin gururdan haberin yok, Toprağın çağrısını yalan mı sandın? Bir gün terazide susar bütün sözler, Ağırlığın neyse odur;Gölgen bile senden şahitlik isterken, Kendini hakikatten âzâd mı sandın?..” Anonim
Duygu ve Düşünce
Zehir olmuş anılarının gölgesinde her gece binlerce kez öldüğümü nereden bileceksin... Söylenmemiş binlerce sözün kimsesiz ve yorgun kalbime pür gam olduğunu nereden bileceksin... Ruhunu azad etmeye çırpınırken sessiz ölümün pençesine düşmüş pürmelal olan bu fani kalbe ne olduğunu nereden bileceksin...
İnsan ve Duygular