📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“ İncinin ezgisi utkuyla çınlıyordu..” Bir varmış bir yokmuş, sular durulmuş/ berraklaşmış. Bir inci parıldamış bir çift göze, kapalı kapılar aralanmış biraz umuda, çokça kargaşaya.. Kitap çocuğunu bir akrep sokması nedeniyle doktora götürmek isteyen çaresiz baba Kino; maddi durumunun yetersizliği ile tek çaresi yaşam kaynağı olan denize gidip güzel ve iri bir inci bulmasıyla başlar..Yazar, ademoğlunun gizlerini, suyun derinliklerinden çıkarttığı ‘inci’ ile gün yüzüne çıkartmış. İçimizdeki iyiliği, kötülüğü, varlığı/yokluğu bir bir sıralamış. Okunması gereken bu kitap bize bizi anlatıyor. “ Ve incinin ezgisi bir fısıltıya döndü, silindi gitti…”