Ya lokomotif olursun ya da vagon ! Lokomotifsen nereye gidileceğine ve nasıl gidileceğine sen karar verirsin , insanlığının hikayesinin kiminle ne zaman başladığını sen karar verirsin ,vagonsan birileri karar verir ve sen sadece peşlerinden gidersin..
Bir zamanlar omuz omuza ülke sınırlarımızı koruduklarımızın bebekken annesinden öğrendiği dili yasaklayıp, onları eğitmeden, anlatmadan, hırpalayarak, isimler takarak sürekli onlardan anlayış beklememiz değil miydi bu ülkeyi asıl bölen?!
*Sonra değil miydiniz onlara bölücü diyen??