leydinote

leydinote
@azrailetur
yazarın siyasi görüşü
5/10
·320 syf.··
2022 22. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 01 Haziran 2022 16:58
Direk eleştirmek istiyorum. Yazar Atatürk'ü sevmediğini kitabında alttan alttan bize vermiş. Atatürk'ün her yaptığı hareketi kendisine bir hakaret olarak algılamış. Cumhuriyete bile kötü gözle baktığını açık bir şekilde belli etmiş bence. Kendisinin Osmanlı aşığı bir insan olduğunu söyleyebilirim. Osmanlıda olan hiçbir şeyi eleştirmemiş eleştirmeyi bırakın eleştirenleri de yerin altına sokmuş bence bir tarih kitabında bu kadar öznel cümleye yer verilmez, verilmemesi gerekir. Kitap sırf kalın olsun diye bir sayfada bir paragrafı tekrar kopyala yapıştır yapmışlar. Ayrıca Osmanlıda olan herkes tarafından bilinen ve Osmanlının da itiraf ettiği konuları yazar hala ''hayır benim Osmanlım yapmaz'' mantığıyla savunmaya devam etmiş. Kitabın biz okurlara bilgi vermekten çok diğer Osmanlıyı kötüleyen tarihçilere diss atarmış gibi ve Avrupa'ya '' bakınnn bizim Osmanlımız böyleydi'' deyip de nispet atarmış gibi yazmış.
Muhteşem Süleyman ve Hürrem SultanYavuz Bahadıroğlu · Panama Yayıncılık · 20161,485 okunma
Reklam
10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2021 25. kitabı
Stefan Zweig dan ikinci eserim ve yazara başlanacak en iyi kitaplardan biri bence. Ben bu kitabı dini sorgulamalarım varken okudum ve gerçekten özellikle ilk öykü yani kitaba ismini veren ''Rahel''beni etkiledi ve çoğu yerin altını çizmemi sağladı. Dini konuları çok güzel bir şekilde kaleme almıştı yazar. Tek bir kelimeyle istediğini anlatmaktan daha da öteye giderek duygularınızı ve düşüncelerinizi adeta dans ettiriyordu. Eğer dini sorguluyorsanız bazı şeyleri sorgulamak ya da düşünmek hoşunuza gidiyorsa hiç düşünmeden başlayın.
Din
Rahel Tanrı’yla HesaplaşıyorStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202124,8bin okunma
Puan vermedi·424 syf.··
2021 21. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 17 Eylül 2021 22:03
tatlı bela klasik aşk kştabı ama wattpad tadında bir aşk kitabı. kitapta beni o kadar sinir eden şeyler vardı ki allahım delirmemek için zor tuttum kendimi özellikle de kız karakteri öldürmemek için
Tatlı BelaJamie McGuire · Yabancı Yayınevi · 20131,455 okunma
8/10
·216 syf.··
2021 22. kitabı
giderek güzelleşiyor lakin benim beynim de bunu kaldırmıyor. İşler çığrından çıkıyor. Light'ın kazanmasını istiyorum çünkü yeni dünya düzeninin görmek istiyorum.
Ölüm Defteri 8Tsugumi Ooba · Akılçelen Yayınları · 20122,239 okunma
5/10
·400 syf.··
2021 20. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2021 15:47
evet bence konuyu anlatmaya gerek yok illaki herkes filmini ya duymuştur yada izlemiştir diye düşünüyorum. Ben burada filmi ile kitabını karşılaştırmayı daha uygun gördüm. Öncelikle bence kitabı çok daha iyiydi. En azından Bella'nın o alık suratını görmek zorunda değiliz. Her ne kadar yüzünü görmesek de hala malca hareketleri var. yani herkes sevmiş olabilir. bende filmini izledim yıllarda sevmiştim. Ama kitap olarak değerinin bu kadar olduğunu düşünüyorum.
AlacakaranlıkStephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 201727,7bin okunma
Reklam