Eda

Zamanın ve geçmişin hafızasından silinip Ulaşsaydım boşluğuna hiçbir yerin!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ben düşünmekten yoruldum, benim yerime de düşünür müsün? Benim yerime ilgilenir misin insanlarla, yalanla, ihanetle, yalnızlıkla? Geceleri birdenbire bastıran sağanak yağışlı korkuları alır mısın yamacımdan? Gündüz gözüyle sevemiyorum kimseyi. Yüreğimdeki bu düğümü çözebilir misin?”
Bir hayli zamandır artık ne bir şey yitiriyor, ne de bir şey kazanıyorum.
İradenin kendisinde ya da duygularda bir yanlışlık olabileceğinden korkmaya gerek yok. Yanlışlık ancak yargılarımıza has bir özelliktir.
Benim gibi misin kalbimin en karanlık çocuğu? Evcilleşmemiş düşüncelerimi bilir, engin dilimi konuşabilir misin? '' Evet biz ikiz kardeşiz Ey Gece. Sen evreni açığa vurursun ben ise ruhumu!''