Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bir şeyi hissetmek son derece doğaldır, hayatın bir parçasıdır. Pozitif ya da negatif hiç fark etmez. Hissettiğiniz şeyi, ne kadar uzun süre taşıyacağınız ise BİR SEÇENEKTİR."
"İtirazını anlıyorum ama adamım, böyle nankör olma, bahar burada. Anı kirletme. Kendini kirletme; güvenebileceğin tek şey bu. Diğer her şey geçer ve solar ama bahar her zaman geri gelir."
Ne zaman beni incitmiş olan kişi veya kişileri düşünsem,
“ Sizi azat ettim. Hayatın bütün iyilikleri sizinle olsun.” diyorum. Ben özgürüm, onlar da özgür. Bu harika!