İlk başta hayal ürünü olduğunu düşündüğüm kitap, Zülfü Livaneli'nin yaşar kemal ile ilgili bir konuşmasına katıldığımda kişilerin ve olayların gerçek olduğunu anladım , yazarın diğer kitapları gibi güzel , tavsiye ederim.
Kitap bitene kadar heyecanla sonunu bekledim , sonu beni hayatımda hiç şaşırmadığım kadar şaşırttı . Şuan hala kitabın dünyasında yaşıyorum gibi karakterleri düşünüyorum.