Güzel dili , merakla okutturan olay örgüsüyle muhteşem bir kitap . 4 yıl önce okuduğum zaman anlamamıştım , şimdi anlayabildim nihayet biraz kafa karıştırıcı ama :)
Kitabın ilk başları biraz sıktı beni aslında ama olaylar ilerledikçe sevmeye başladım .
Kitap muhteşem bir kurgu ile hazırlanmış , bir çok olayın bir olaya bağlanması var . tesadüfler zinciri gibi , güzel bir kitap .