Bütün eve dönmek isteyenlere
Kaç lisan bilirsen bil,
Terk edilmeyi yüreğine tercüme edemeyeceksin.
Tahmini ne zaman bana aşık olursun?
İnsanların ayrıntılara boğulmadığı günlerden kalma güzel bir cümle vardı.
Göz gördü, gönül sevdi.
Gidişini başka türlü açıklayamıyorum
Hayat bir yanıyla güzeldir canım, sen de güzelsin
-Çayevlerine gereken özeni göstermeliyiz.-
Haydi iç de çay koyayım.
Sen varken ona mı yalvaracağım! o da beni sevsin rabbim, bunu ancak sen yaparsın! amin..
İnsan acizdir, muhtactır; fazla artistlik yapmamalıdır.
Ne ikna edici bir intihar girişimidir şimdi göz göze gelmek
4- Sevgili şeyhim;
Onu düşününce içim titriyor; elim- ayağım- soluğum, her şeyim kesiliyor.
Ama ona bir türlü açılamıyorum, ne yapmalıyım?
Tam buraya uygun bir ayet bulamıyorum.
Oysa ne çok ayet vardı 90’larda…
Ve diyelim ki Humeyni’yi de seviyorum Jack Daniel’ı da
Sonra sen kendi yolunu çizdin..
Seni seviyorum.

Yaşamak, kursağında pişmanlıklarla ölmek anlamına geliyor. Fransız şairin dediği gibi, Le temps d’apprendre à vivre il est déjà trop tard’ yaşamayı öğrendiğimizde çok geç kalmış oluyoruz.