Hiç konuşmadan biraz yürüdük. Arada bir ben de onun gibi vitrinlere bakıyordum, ama gözüm sergilenen şeylerde değil, onun camekânlardan yansıyan güzelliğindeydi.
Dünya üzerindeki hiçbir şey kusursuz değildi. Her zaman artılar ve eksiler vardı. Kişi uğraştığı iş esnasında elindekini en iyi şekilde kullanmalıydı. Bardağın dolu kısmını görmeliydi.
Bu gerçeklikti.
Bakın. Uzun uzun, iyice bakın ve yiten hayatları hatırlayın. Sevenleri olan gerçek insanlar. Size verdiğim görevi yerine getirmeden önce bu yıkıma şahit olun ve onların yaptıklarını görün. Gelecekte yapabileceklerini. Neyin uğruna savaştığınızın farkına varın. Ejderler bile en sonunda sürüne sürüne karanlık inlerinden çıkar.