-Dostoyevski öldü,-dedi kadın yurttaş,ama pek de emin değil gibiydi.
-Protesto ediyorum! -diye haykırdı hararetle Behemot.- Dostoyevski ölümsüzdür!
#64970486#40244097#43127415
"Bak, ben düşman deyince hep şeytanı düşünürdüm. Bu yüzden bütün savaşımı şeytana karşı verdim. Ama memleket şeytandan beter bir düşmanın pençesine düşmüş. Elini kolunu koparmadıkça da bırakmayacak yakamızı.