“İnsanlar nasıl kendilerini temize çıkarıyorlar biliyormusun? Piyasadaki ‘kötülerle’ karşılaştırarak! Ah ne sakat bir mantık ! Özellikle dindar geçinen insanlara bakıyorumda ; kıçını başını açmış , günaha batmış haram yiyen ,zina eden,abdestsiz namazsız insanlarla karşılaştırıp tatmin oluyorlar. Ulan ne iyi adamım be , diye düşünüyorlar sonra.
Sevgili ahmak kardeşim; delilere kıyasla akıllısın,katillere kıyasla masumsun, zinacılara kıyasla günahsızsın evet ,fakat bu ne biçim mantık böyle? Ölçü! Ölçü bayım, şu hayattaki en önemli kavramlardan biridir. Ölçülerini kaybetmiş bir insan, iyilikten ne kadar uzak olduğunu , kötülüğe ne kadar yakın olduğunu nerden bilecek? Günahla ve rezillikle arasındaki mesafeyi nasıl tanımlayacak ? Nerde durduğunu nasıl bilecek?
Ölçüsü olmayan insan ,kafasında bir merkez olmayan insandır. “
*ÖFD candır*
"Ulan madem onlara benzeyecektik; hazır gelmişlerdi niye kovaladık adamları, niye denize falan döktük; ne güzel kaynaşırdık işte." diyenler gerici ve yobaz olmakla itham edildi.
Dünya sahtekarlarla doludur azizim; insanlar samimi değildir, herkes birbirini kırar, incitir. Bizim o koca-koca kitapları devirmemiz, iki satır samimiyet bulabilmek içindir...