Bir kerede bilimsel açıklamaya yapmayın arkadaş yaa , bırakın da olduğu gibi aksın yaa... yok sahtemi yok şu olmalı bu yok bu olmalı ... olduğu gibi zaten neyi soruyorsunuz ne yi .. herkes sahtemi yaa, içim den geçen neyse o ..! Benim sahte gibi basit işler işim olmaz, bana gelmez arkadaş.. ben duygularım la yaşarım .