kötülük dediğin şey mi 🤔 basitlik tir ! en kolay ve en kesitme bir yoldur , herkes yapa bilir , standarttır bilinir.. yani bunu bir çocuk bile yapabilir.. gereksiz bir eylemdir boşuna .
-Sanırım yaşamaya bile üşeniyorsun.
-Öyleyim sanırım.
-Peki özellikle sevmediğin şey ne?
-Her şey. Bu aralıksız koşuşturma, sıradan tutkular, açgözlülükler, birbirinden üstün olma arzusu, dedikoduculuk, insanı baştan aşağı süzmeler..
Oblomov