basitlik ulaşılabilecek en yüksek karmaşıklık seviyesidir.
1000Kitap
kötülük dediğin şey mi 🤔 basitlik tir ! en kolay ve en kesitme bir yoldur , herkes yapa bilir , standarttır bilinir.. yani bunu bir çocuk bile yapabilir.. gereksiz bir eylemdir boşuna .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Sanırım yaşamaya bile üşeniyorsun. -Öyleyim sanırım. -Peki özellikle sevmediğin şey ne? -Her şey. Bu aralıksız koşuşturma, sıradan tutkular, açgözlülükler, birbirinden üstün olma arzusu, dedikoduculuk, insanı baştan aşağı süzmeler.. Oblomov
Hayat gerçekten basit, ama biz bunu karmaşık hale getirmek için ısrar ediyoruz.
Hayata Dair
Basitlik, ulaşılabilecek en yüksek karmaşıklık seviyesidir. Leonardo da Vinci
1000Kitap
Basitlik, ulaşılabilecek en yüksek karmaşıklık seviyesidir. Leonardo da Vinci