Biten bir romanın ardından yeni kitaba başlayamama sorunu... Bu birkaç gün sürüyor, romanın kahramanları zihnimi terk etmiyor 🙃
Book Hangover nedir?
Çok güzel bir kitap bittikten sonra, gerçek dünyaya dönmekte zorlanma ve başka bir başlayamama hissi
1000Kitap
Reklam
Önceden tek kitabı bitirdikten sonra başka kitaba başlardım
Başladığım kitapları bitirmeden yeni kitaba başlayamama cezası verdim kendime. Çok zor geliyor lakin nefse de sınır koymak lazım.
1000Kitap
Kitaba başlayamama ve kitap bitirememe
Bu giderek kronikleşen bir duruma dönüşmeye başladı benim için. Hadi hayırlısı
Duygu ve Düşünce
Yeni bir kitaba başlayamama...🫠
Okumaya korkup çekindiğim kitap ve seriler 3
... bitmiyor seri bitmiyor. Ama bu sefer kitaplardan çok yazarlarla başlıyacağım. İlk yazarımız. Brandon Sanderson yani bu adamın serilerini çok merak merak ediyorum. Bildiğim kadarıyla tüm serileri bağlantılı gibi bir şeydi ve kendine özgü okuma sırası vardı. Bende bir tane serisi var Skyward onu da henüz okumadım çünkü bu adamın bu serisiyle değilde diğer serileriyle başlamak istiyorum. Ancak gel gör ki tam ben bu adamın kitaplarını toplayacakken adamın zionist olduğunu öğrendim ve patladım resmen. Mecbur yine para kazandırmayalım destek olmayalım diye alamadım kitaplarını. Şuanda ikinci elden bakıyorum ama ikinci elleri de pahalı geldi gözüme birazda sıfır gibi olanlara bakınca durum bu maalesef. Adamın Steelheart serisini gerçekten merak ediyordum. Sissoylu - Kuşatma serisi zaten merak ettiğim bir seriydi birde bu adamında patlama noktası yani. Ve geçen global booktokta da oradaki kadın karakterin (sanırım adı Viz'di) aşırı övülen bir güçlü fl olduğunu öğrenince dedim almalıyım kesinlikle. Normalde pdften de okuyorum ama böyle hakkaniyetli serileri toplama kafasında olduğum için almak ve kütüphaneme eklemek istiyorum. O yüzden burada devreye siz giriyorsunuz aranızda Brandon sanderson kitaplarını satmak istiyen varsa (temiz ve uygun fiyatlı plis) iletişime geçin lütfnss ;)) Steven Erikson geldik ikinci yazarımıza. Arkadaşlar bu adamın malazan yitikleri serisi benim merakks kat kat yani bu seri için. Şuan topluyorum seriyi ilk iki kitabını 1.5 sene önce falan almiştim geçenlerde de indirmden 4. Kitabını aldım evet 4. Kitabını indirimdeydi... (3. Kitabı çok pahalı bu arada ya of) Ve başlamadım seriye. İçinde kendi dünyası olan seriler kalp ben. Böyle aşırı hayal gücü içeren kitapları çok seviyorum, çok büyüleyici geliyor bana ve hayran kalıyorum. Ve ve ve arkadaşlar bilmiyorum elinde
Reklam
Reklam