Ayşe Baştoğ

Ayşe Baştoğ
@bastog
Bundan bir saat önce ölüp gitseydim, Mutlu bir ömür sürmüş olurdum. Çünkü bundan sonra benim için Her şey boş artık bu yalan dünyada. Her şey bir oyuncak artık sadece Büyüklük, insanlık öldü. Hayatın şarabı alındı gitti, Tortusu kaldı yalnız bu karanlık mahzende.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yıldızlar, kapayın gözlerinizi!Hiçbir ışık sızmasın İçimdeki derin, karanlık isteklere.
Cehennem yerinde hiç ateş yoktur, herkes ateşini burdan götürür.
‘İnsanlık öldü mü ? ‘ dedim. ‘Yok’ dedi, ‘ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde.’
Bizim halkımız çok yüzyıl öncelerinden beri uyur.Çok kötü biçimde afyonlanmış gibi uyur.Üfürükle tükürükle sersem tavuğa çevirmişlerdir onu.Bizim halkın durumunda olup da, uyanmak çok zordur örneğin!