Hayatım boyunca okuduğum en kötü kitaplardan biriydi. Saçma sapan aralara matematik bilgisi sıkıştırılmaya çalışılmış adeta zorlama cümleler, edebiyat tadı vermeyen adeta bitse de gitse dediğim tarzda bir kitaptı. Devrim konusunu ve baskıyı işlemesinden dolayı 3 yıldız verdim.