güney kore forma numarası hilesi ulan manyaklar resmen casusluk filmi çeviriyor dünya kupası hazırlıklarında. son heung-min bir maç 7 numarayla çıkıyor, öbür maç 19, bir dahaki 2 … scout'lar, video analistleri “bu kim lan, aynı adam mı yoksa ikizi mi” diye deliye dönüyor. aslında mantıkları çok basit: “batılılar asyalı futbolcuları yüzünden ayırt edemiyor, o zaman numaraları da karıştıralım ki analizleri sıfırlansın” diyorlar. shin tae-yong'un meşhur açıklaması da efsane: “bizimkileri birbirinden zor ayırt ediyorlar, biz de yardımcı oluyoruz” tarzı bi şey. 2002'den beri gelenek haline gelmiş, 2018'de isveç'e karşı da yapmışlar aynısını. hazırlık maçlarında yasal, turnuvada kadro belli olunca numara sabitleniyor tabii. ama rakibin zihnini sikmek için baya etkili bi (mind games) sahtekarlık bence !! türkçe karşılığı “`forma numarası trollü`” olabilir. koreliler bu konuda baya kurnaz çıktı, takdir etmek lazım. avrupalı hocalar sinirden kudururken koreliler kenardan gülüyor herhalde. güney kore'nin dünya kupası hazırlıklarında yaptığı “forma numarası hilesi” (`jersey number trick`), bir taktik oyun/zihinsel savaş stratejisi. ne yapıyorlar? güney kore milli takımı, hazırlık maçlarında ve dünya kupası öncesi kamplarda oyuncuların forma numaralarını kasıtlı olarak değiştiriyor. örneğin: — bir hazırlık maçında son heung-min 14 numara giyerken, — bir sonraki maçta 2 numara gibi farklı bir numara alabiliyor. bu, rakiplerin video analistleri, scout'ları ve teknik ekiplerinin oyuncuları forma numaralarına göre etiketleyip analiz etmesini zorlaştırmak için yapılıyor. özellikle avrupalı veya batılı takımlar için asyalı oyuncuları yüzlerinden ayırt etmek zor olabileceği gerekçesiyle (koçların kendi açıklamalarına göre) bu yöntemi kullanıyorlar. tarihçesi ve örnekler - bu, 2002
PERİYLE İMTİHAN
Önümde bomboş bir sayfa yazmamı bekliyor. Harfler aceleci, neye dönüşüp hangi ruhu canlandıracaklarını merakla bekliyorlar. Kalemim içindeki mürekkepten kurtulmak için fazla hevesli. Kısacası her şey olması gerektiği gibi. Ancak küçücük bir pürüz var, kafamın içi kurak çölden farksız, parmaklarım dermansız, ruhum yaşam alanından ayrı kalmış lotus çiçeğinden farksız. Ne vardı ki kaktüs olsaydım, ne kadar kurak olursam olsam her zaman bir su depom olsaydı. Ama suç bende değil, suç beni susuz bırakan ilham perimin suçu. Gelmiyor ne yapayım yani… Şu aralar aramız baya bir bozuk, anlaşamıyoruz. Onun bana ayak uydurması gerekiyorken ben ona uymaya çalışıyorum. Zaten bana anca bu kadar inatçı bir peri denk gelebilirdi. Neyse, moral bozmak yok, her şeye rağmen elime kalemi alıyorum ve bu işe artık bir nokta koyuyorum.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünya baya değişti. Kadına bi bakıyorsun, 18 mi 30 mu anlayamıyorsun, Sonra bi öğreniyorsun ki Adı Ahmet'miş
sıkılma derken daralması baya darlanıyorum ve darılıyorum herkese en cok da kendimeeeee

fısıltı

@birnobodyiste
·
çok canım sıkılıyoooo kuş bile yok ki vurayımmmm agagaggagagaaggaag
Ruknettin kendini baya yağmalamiş bu aralar.
Öğrenci Kız kitaptan baya alıntı paylastim ama hâlâ altını cizdigim alinti sayisi kadar alinti paylasamadim YETERR