Dünya ne kadar büyük inkılaplarla altüst olursa olsun, dünyada erkek daima hakim, kadın daima onun âmirleridir. Hayat piyasasında kadının değeri düşüktür. Her gün sokaklarda kıskançlık vahşetiyle kocaları, dostları tarafından bıçaklanarak cesetleri kaldırımlara serilen kadınların felaketlerini gazetelerde okumuyor musunuz? Bu sayısız vakalara karşılık hiçbir erkeğin sehpada cinayetinin cezasını çektiğini işittiniz mi?
wattpad.com/1063042229-diji...
Yeni bir hikaye yazmaya başlıyorum. Bilim kurgu severleri bekliyorum. İlk tanıtım bölümü basit bir şekilde başlasa da desteklerinizi esirgemeyin
Kadınlar ve erkekler. Bir üstünlük yarışı mı yoksa bir arada yaşamayı öğrenememek mi daha acı olan? Bir kapsülün içinde kadınlar ve üç erkek. Kendini kral ilan etmek isteyen biri, her şeyi erkekler üretti diyen biri ve doktor biri. Üç erkek modelinin yanında anaç rolde kadınlar, çoğalmak için kullanılan kadınlar ve androjen kadınlar. Uzay boşluğunda feminizm okumak isterseniz ustalıkla yazılmış bir kitap.