📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Hayatın ideali bir yerde oturmaksa ne diye insanlar her tarafa demiryolları yapıyor,gemiler işletiyorlar? Bu adamlara teklif edelim,İlya,dursunlar:Bizim bir yere gitmeye niyetimiz yok,diyelim.
"Mesela..öğretmenler bize üçgenin iç açılarının toplamını soruyor,ama ben bir insanın iç acılarının toplamını merak ediyorum hocam "
(SEN HİÇ ATEŞBÖCEĞİ GÖRDÜN MÜ)