Kai demek istiyorum sadece
10/10
·600 syf.··
2026 215. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 24 Haziran 2026 12:03
Benim çok severek okuduğum serinin üçüncü kitabı Kalbe Düşüş kitabını okuyana kadar favorim Doğru Hamleydi artık net olarak Kalbe Düşüş.Büyük konuşmak istemiyorum de 2026 en sevdiğim romantik kitaplardan net ilk üçte belkide birinci sırada olacak. Kai benim bugüne kadar okuduğum en güzel bekar baba oğlu için mesleğinden dahi vazgeçmeyi düşünüyor. Çünkü ona yetemediğini düşünüyor. Hayatını sadece oğluna göre yaşan bir adam Kai. Max o kadar güzel seviyor ki. Miller de , babasına layık olmaya çalışıyor. Hayatı boyunca en iyi ben olmalıyım diye düşünüyor bunun da bir nedeni var tabi. Babası onun için kariyerinden vazgeçtiği için kendisinin ona layık olması gerektiğini düşünüyor. Ama Monty ne ondan bunu bekliyor ne de istiyor. Kai benim okuduğum en iyi bekar baba. Üstüne çıkan biri olacağını da sanmıyorum. Max’e bayıldım. Ama ona birkaç yer de üzülsem de onu o kadar güzel seven bir babası, amcası ve Milleri var. (Babasının arkadaşları da ona bayılıyor.)Kai, Miller’i o kadar güzel seviyor ki. Miller için mutfak eşyaları alıyor ( ben o sahneler de kalbimi bıraktım.) Miller’i aşık olduğunu anlasa bile yanında kalması için kal diyemiyor. Çünkü Miller’in hayallerin önüne geçmek istemiyor. Ama Miller eğer dönersen seni ben her şekilde beklerim diyor. Hatta benim kitapta en sevdiğim alıntı “Miller. Eğer bir gün kaçmaktan vazgeçip bir yuva kurmaya karar verirsen lütfen benimle kur.” diyor. Spor romantizmi, bekar baba, bakıcı troplarını seviyorsanız net öneririm. Ki ben seriyi komple okumanızı öneririm
1000Kitap
Kalbe DüşüşLiz Tomforde · Ren Kitap · 202685 okunma
Farkı bakış açısı ile
Puan vermedi·416 syf.··
2026 6. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2026 22:32
Orhan Kemal'in bu eseri kelimeleri ile etkileyeci. Nazan bu kadar değersiz bir karakter olmamalıydı, hep mutsuz hikayesi oldu.. Şahsen ve fikren düşüncem şu :Bir erkeği ne kadar seversen ve değer verirsen o kadar değersizsin. Her an terk edilebilirsiniz.. Mahsar belki sevilmiyor düşüncesinde idi çünkü Nazan çok soğuk bir karakterdi. İnsan kocasına sizli bizli konuşmamalı. Bu bir bilinmez , belkide umduğu aşk Nazan değildi. Her kadın kendi parasını kazanabilmeli söz sahibi Nazan'ın belki bu şekilde utangaç tavrından eser kalmazdı. Bence her ne olursa olsun çocuğunun karşısına çıkmalıydı Nazan. Son bir defa oğlum diyebilmeliydi.... Umarım öldüğünde Cennete kavuşmuştursun o utangaç çekingen kadın Nazan....
El KızıOrhan Kemal · Tekin Yayınevi · 200015,4bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·120 syf.··
2026 10. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2026 20:12
Bir programda Murat Menteş'e sevdiği ve ilgi duyduğu yazarlar sorulduğunda bu seride geçen yazarlardan bahsetmişti. Felsefeden şiire, polisiyeden tasavvufa, her türde ilgilenen yazarlarla tanışabileceğimiz,yeni düşünürlerle hemhal olabileceğimiz bir diyalog kitabı olmuş.Murat Menteş'in kendi ağzıyla sorular sorduğu ve yazarların eserlerinden iktibas edilerek karşı tarafın cevapladığı bir zaman makinesi tarzında edebi bir seyahat. Herkesin yaşadığı hayatlar ve verdiği mücadeleler birbirinden farklı ama bu kitaptaki yazarların ortak noktası dertlerini yazıyla anlatmış olmaları Belkide sizde size rehberlik edecek veya dost olacak yazarla tanışma şansınızı bu kitapta bulursunuz. Ben kitabı okurken her yeni bir yazarda onun hayatını araştırıp daha fazla bilgi edinmeye çalıştım.benim için daha güzel oldu. Kitabın başında yazan cümle ile sözü bitireyim."okumak fikirlerimizi riske atmaktır"...
1000Kitap
Derde Deva RandevuMurat Menteş · April Yayıncılık · 20193,890 okunma
ŞİDDETLE ÖNERİYORUM
10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2026 40. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 10 Haziran 2026 00:00
Eveet harika bir kitapla daha karşınızdayimm. Şunu diyebilirim ki kesinlille yilin favorilerine girer. Okuduğum en iyi Matt Haig miydi daha karar veremedim ama yakin. Gece yarısı kütüphanesine benzer bir kitapti ama bu sefer öldükten sonra olanıydı. Ölüme yakınkenki degil Ölümden sonra -bazi insanlara uçak, gemi falanda olabiliyor- bizi bir tren alıyor. Ve bizde bu trenle yaşamımıza bir göz atıyoruz. Hayatımız gözümüzün önünden geciyor. Düşününce bir aniyi hatirlasak bile tamamen hatirlamiyoruz. Wilburda bunu farkediyor. Konuşmalar mesela sadece ne hakkinda konuştuğumuzu hatirliyoruz belkide onu bile hatırlamıyoruz. Ama Wilbur bunlari tekrar yasama sansi buluyor. Aşk hayati, ailesi, arkadaşları, abisiyle olan ilişkilerine derin bir göz atiyoruz. Wilburun pişmanlıklari, keşkeleri ve üzüntülerine birebir şahit oluyoruz. Ve bence harikayfi bu. Çok güzeldi kesinlikle şans verin derim. <3 Incelemem kisa oldu ama yazmak istedim mazur görün :D
Gece Yarısı TreniMatt Haig · Domingo Yayınevi · 2026408 okunma
8/10
·464 syf.··
2026 59. kitabı
Merhaba arkadaşlar sizlere güzel bir kitap yorumuyla geldim. . . Adaşım Ela mücadeleci bir ruhu olan biri.Bir davanın peşine düşer ve çete liderini hapse gönderir. Malesef ki sonrasında emek verdiği mesleğinden oluyor. Sonra hayatına Serkan giriyor belkide biten herşey onun gelmesiyle şekilleniyor. Adaleti sağlamak için elinden geleni yapan Ela Aydemir, bir gün kaçırıldığı depoda yıllardır kaçtığı geçmişinin tam ortasına düşer. Hayatını mahveden adamı zorlukla hapse attırdıktan sonra yeni bir sayfa açan Ela`nın, Serkan Karavan tarafından kaçırılmasıyla korktuğu sahne yeniden kurulmuştur. Yalan pusuya kurulmuş bir yılan gibi bütün sahneyi sarmış zehrini akıtmayı bekliyordur. LYıllardır beklenen savaşın çanları çalarken kimsenin beklemediği aşk işleri daha çok zorlaştırır. Fakat kimsenin bilmediği, ön göremediği şey şudur: “Her savaşın, bir kazananı vardır.” Yayinevinden ilk defa kitap okudum kalitesi ve konusu çok güzeldi.
Savcıİlayda Koçyiğit · Vera Kitap · 202587 okunma
10/10
·224 syf.··
2026 49. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 17:44
Günümüzde sıkça duyduğumuz, hatta çoğu zaman gelişigüzel kullandığımız bir kavram belkide "narsistlik" ama bu kitapla bir kez daha fark ediyoruz ki narsistlik yalnızca kendini beğenmişlik ya da bencillik değil. Bazen bir insanın ruhuna usul usul işleyen, onu kendi benliğinden uzaklaştıran, hislerini ve hatta gerçeklik algısını bile kaybetmesine neden olan görünmez bir savaş gibi.. Melal ve Sadberk'in hikâyeleri ile ele almis Funda hanim bu konuyu. Bu iki hikayede karakterlerin yaşadıkları kırgınlıklardan çok bu kırgınlıkların onların iç dünyalarında açtığı yaralar oldu. Bir süre sonra insanın karşısındaki kişiyi sorgulamayı bırakıp kendisini sorgulamaya başlaması, kendi hislerinden şüphe duyması ve attığı her adım için suçluluk hissetmesi öylesine gerçekçiydi k, birçok okurun satırlar arasında kendinden parçalar bulacağından eminim. Bir insan ne zaman kendinden vazgeçmeye başlar? Bir ilişkinin içinde kendi sesini kaybettiğini ne zaman fark eder insan? Ve daha da önemlisi, kaybettiği o sesi yeniden bulmak mümkün müdür? Sizce... okuru rahatsız eden ama üzerine düşünmeye mecbur bırakan bu soruları karakterlerin yaşamları üzerinden başarılı bir şekilde bizlere aktarmış Funda hanim. Karakterlerin yaşadığı kırılmaları, hayal kırıklıklarını ve iç çatışmaları okurken aslında yalnızca onların hikâyesine tanıklık etmiyoruz. Bir insanın adım adım nasıl yıpratılabileceğini, sürekli eleştirilmenin, değersiz hissettirilmenin ve duygusal manipülasyonun insan üzerinde nasıl bir etki bıraktığını da görüyoruz. İnsan bir sabah uyandığında kendini kaybetmiş olmuyor. Bazen küçük cümleler, bazen görmezden gelinen davranışlar, bazen de yıllarca taşınan yükler birikerek insanın omuzlarına çöküyor.. Melal ve Sadberk iliskillerinde kendini surekli sorgulamalari, kendi hislerinden suphe
Kocam Bir NarsistFunda Uçuk Er · Hayy Kitap · 2025428 okunma