İnsanın içinde doğumundan beri yaşadığı şeyler büyür.Eğer hayat sana güzel şeyler sunarsa için bahar bahçe olur, kötü şeyler yaşadığın zaman ise göğsüne bir taş oturur ve sen bununla baş edemezsen bu taş bir dağ olur.
Zaten annem söylerdi hep bana, "Bu hayat kötüler için biçilmiş kaftan." diye. Ona inanıyorum, doğru söylüyor ama arada sırada bile olsa iyiliğin de kazandığı zamanlar olacak diye düşünüyorum her seferinde.