Dünyayı yalanlarla ve tekrarlarla güzelleştireceğinize inandınız, belki de sahte olamadığım için dünyanın içine etmekle geçiriyorum çoğu zamanı, özellikle ben, senden arta kalan zamanlarda kendi içime ediyorum.
Ben hâlâ bekliyordum seni
Fenerlerimin pili bitti
benim umudum...
Kalemimden yazılarım
dadaskızı
@Fatma_2566
·
Sana hayatımın sadece güzel anlarını, neşeli günlerini vaat edemem. Ama söz veriyorum; içindeki o karanlık odalara girdiğinde, elinde fenerle seni bekleyen yine ben olacağım."