Eylül”üm. Güzeller güzelim. Annemmmmm. Saçlarına nazar boncuğu taktığım. Sarıp sarmaladığım. Yoldaşım. Yarınım. Sırdaşım. Güzel kızım benim. Gelemedim diye kızgınsın bilirim ama anneler bazen böyledir. Yeterim sanar, çabalar çırpınır son gücüyle hadi bi kere daha kalk dese de yetemez bazen. Düşer kalkamaz. Çıkarım sandığı kuyulardan çıkamaz bazen. Güçlü görünürler elbet ama onlar da bazen güçsüz düşerler. Halimden anlarsın bilirim. Yormazsın hiç. Hep dinlersin, Susan yanlarımı konuşturur, Yaralarıma su serpersin. Hayalinle sarar sarmalarsın sen de beni. Gönül koymaz açarsın hep kollarını.. Ben biraz babanla sohbet edeyim sen de dinle bizi emi. Çünkü babana doyamıyorum son zamanlarda. Yolumu aydınlatan bir ışık gibi içimi de aydınlatıyor son zamanlarda. Yaşadıkça yaşayasım, Sevdikçe sevesim, Sardıkça sarasım geliyor. Bi gün dünyaya geldiğinde gülüşünle babanla yarış istiyorum.
Sen, kaçan ürkek ceylânsın dağda, Ben, peşine düşmüş bir canavarım! İstersen dünyayı çağır imdada; Sen varsın dünyada, bir de ben varım N. F. Kısakürek
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
EFKARIM ÇALINCA KAPIMI
AĞLADIM Çalınca kapımı efkârım yine, misafir eyledim, baş tacı yaptım. "Hoş gelmişsin." dedim gönül haneme. Sarıldım, bağrıma bastım, ağladım. Kurdum sofrasını eski masaya. Gönül doymuş idi derde, tasaya. Kavunu, peyniri,
Şiir
Aynı şehirde Sen varsın,ben varım Biz yokuz ...
Belki de bu kadar şeffaf dokunur diye yazmak istedim, Araya bir kopya kâğıdı koymadan. Sınırları olmadan dokunmak istedim. Öyle büyük cümleler bekleme, Yoksun kaldığım senden. Öyle küçük özlemler de yazmıyorum. Bir ahın içinde varım, Bir de kendinden geçişlerin. Ama sorsan, bir ben yokum bunda. Gökyüzü, bulutlar ve güneşin altında, Kalan binlerce çiçek ve benliğim. Çok yalnız kalmış yalın bir mumun titrek sesi. Gülümsüyorum açıkçası sevgiye. Yalnız bırakmadı beni dünyanın rengine. Yoksa bulutlar toplanır mı sımsıkı içine, Haykırır mı gökyüzü böyle gürültüyle?
Nasıl özledim seni bi bilsen hiç bitmeyecek bi kitap gibi... Keşke yaslasaydim başımı omzuna keşke tutabilseydim keşke sarilsaydin gene sımsıkı hiç birakmiyacakmis gibi... Keşke gölgem kadar yakınımda olsaydın hep. Hep beni izleseydin hep beni sevseydin sadece benii. Umarım şimdi kalbinde ben varim. Ve çok ama çok özluyosundur benii .çok seviyosundur. Umarim aklında ben varım beni düşünüyorsun. Umarım rüyanda beni göruyosundur. Umarim çok güzel geciyodur hayatın. Umarim ben olmasam bile hayatın boyunca mutluluklar olur...