📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Yalnız olmadığımı hissettir bana. Ben varım, de. Bütün dünya senin üstüne gelse ben varım, korkma de. Beni bütün dünyanın üstüne tek başına yürümek zorunda bırakma. "
Her şeyin yanlış olduğunu düşünmeye çalışırken, bunu düşünen ben diye bir şey olması gerektiğini fark ettim. Ve şu gerçeğin farkına vardım: 'Düşünüyorum, öyleyse varım' [cogito ergo sum]...
René Descartes, 1637
Yapmayın! Biraz samimi olun en azından. Zira bir nesli kaybediyorsunuz ve farkında değilsiniz belki ama siz de kayboluyorsunuz.
Üstat, "kim var?" diye seslenince, sağına ve soluna bakınmadan, fert fert "ben varım" cevabını verici, her ferdi "benim olmadığım yerde kimse yoktur!" duygusuna sahip bir dava ahlakını parıldatıcı bir gençlik... " diyordu.
O gençlik hâlâ var.
Siz?
Kusura bakmayın ama o gençlerin ne yanında ne ardında ne önünde siz varsınız. Siz makamınızdaki deri koltuğunuza oturmuş hâlâ kahvenizi yudumluyorsunuz.