Bu akımı bende yapayım dedim :)
“10 bin görülme, 200 beğeni alan MİZAH içerikli gönderime gelen yorumlar:” “Komik değil.” “Böyle şeylerin şakası yapılmaz.” “Sen böyle diyorsun da aslında öyle değil…” “Teyzemin adı Mina, komşumun adı Miya.” “0kitap okuyan birinin fikirlerini umursamıyorum” Elbette çok komik ve güzel yorumlar oluyordu ama içerik mizah olunca bu tarz yorumların geliyor olması yorucu oluyor. Özellikle mürekkep yalamış kişilerin olduğu bu uygulamada gelmesi ayrı bir mesele. Neyse yorumunuza sağlık yine de 😃
​Bir öfke var içimde, kime olduğunu bilmediğim, Her gece aynı saatte kapımı çalan o sızıya. Seni düşünmek istemediğim anlarda bile, Zihnimin sana doğru koşmasından nefret ediyorum. ​Unutmak, sandığımdan daha büyük bir kaleymiş, Ben her gün o kalenin surlarına çarpıyorum. Adının geçtiği her cümlede içimin titremesinden, Hâlâ bende bu kadar yer kaplamandan nefret ediyorum. ​Gittiğin yollara bakarken yakalıyorum kendimi, Elimde kalan boşluğa, o tanıdık sessizliğe kızıyorum. Gururum ayaklarımın altındayken bile, Seni özlüyor olmaktan nefret ediyorum. ​Yarım kalmış bir hikayenin yükü bu, biliyorum, Ben bu yükü taşımaktan değil, Yükün hâlâ senin kokunu taşımasından nefret ediyorum. Yorgun Amanos
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O kadar çok anlatırdı ki, bende belki bir gün gerçekleştiririz hayalimizi diye umut etmeye başladım. John Steinbeck
Alıntı
Karlı Bir Gece Vakti Bir Dostu Uyandırmak
Benim adım insanların hizasına yazılmıştır. Her gün yepyeni rüyalarla ödenebilen bir ceza bu. Keşke yağmuru çağıracak kadar güzel olmasaydım Ölüm ve acılar çatsaydı beni Düşüncem yapma çiçekler kadar gösterişli ve parlak Sözlerim ihanete varacak doğrulukta olsaydı. Anmaya gücüm yetseydi de konuşsaydım Diri-gergin kasları konuşsaydım “Kardeşler! ” deseydim “Kardeşlerim! ” “Bakın yaklaşıyor yaklaşmakta olan “Bakın yaklaşıyor yaklaşmakta olan “Bakın yaklaşıyor...” Yazık, şairler kadar cesur değilim Çocukların üşüdükleri anlaşılıyor bütün yaşadıklarımdan Gövdem kuduz yarasalarla birazcık yatışıyor. Benim gövdem yıllar boyu sevmekle tarazlandı Öyle bir çalımlarla gecenin çitlerinden atlardım Bir güneş sayardım kendimi denizin karşısında Çünkü çam kokularına sürtünüp ağırlaşan ruhların İnanmazdım dosyalara sığacağına Gittikçe ışıldardım dükkânlar kararırken Hüznün o beyaz etrafına sakallarım batardı. Benim adım bilinen cevapların üstüne mühürlenmiş Ellerim tütsülenmiş Evlerin yeni yıkanmış serin taşlıklarında Dirgenler, bakraçlar, tornavidalar Bende kül, bende kanat, bende gizem bırakmadılar
Şiir
İnsanlara birkaç parça anı kalır hatırlamak için; bir yazı, bir resim, bir söz. Fotoğrafın bile yok bende. Sadece seni gördüğüm zamanlardan birkaç anlık görüntü. Unuturum diye korkuyorum. Silikleştiğin an ki korkumu anlayamazsın. Ya unutursam? Hiç gelmeyeceksin biliyorum. Ama anılarımda kal bari. Orda benlesin. Benleydin. -EylülB75
Ne uyku kaldı bu gece ne de bir parça ben kaldım bende. Uykum var ama uyuyamıyorum, sanırım yeniden kâbus görmekten korkuyorum...