“Beni benden alırsan
Seni sana bırakmam!”
Bu sözlerin ağırlığını, altında yatan vandallığı az önce fark ettim. Aşk acısı çektiğimiz, kıymetimizin bilinmediğini düşünüp ağladığımız gecelerde bu şarkı ile sarhoş olup bağıra çağıra içimizdeki canavarı besledik. Bu sebeple , şu an yaşadığım aydınlanma içinde tüm geçmiş sevgililerimden özür dilerim. Beni benden, ben istediğim için aldınız. Sizin bir suçunuz yok, sizi size bırakıyorum. İyi geceler