Bendis_01

Bendis_01
@bendis_01
Konya Selçuk üniversitesi
adana, 8 Mayıs
9 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
bence serüven ille de olağanüstü olması gerekmeyen, ama olağanın dışına çıkan bir olay diye tanımlanabilir efendim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...Onun ölüsü ile birlikte bir gece ve birden düşündüm ki, dünya dünya olalı, ben var oldum olalı, soğuk hissiz hareketsiz bir ölü, karanlık odada hep yanımdaydı benim.
Bir insanın kurup kurabileceği en çarpışık, en umarsız tuzağı kurmuştum kendime. Kendi elimle içinden çıkılmaz bir duruma sokmuştum kendimi.
Nereden geldiğinizi bilmeden,nereye gideceğinizi de bilemezsiniz. Bunu hatırlamaya çalışın,Dr. Glass
Bedenini seviyordu. Maddi tek zaafı buydu. Dünyayı geride bıraktığında sadece o bedeni özleyecekti.