ben hep okur

ben hep okur
@benhepokur
Kendimle ne yapacağımı bilememenin çaresizliği o denli büyük ki.
Reklam
Kimseyle görüşmüyor, hatta insanlarla konuşmaktan kaçıyor, gittikçe daha çok köşeme çekiliyordum.
Hayatım boyunca şöyle birkaç kişinin suratına tokat atmadığıma da çok üzgünüm.
Sevginin bulunmadığı yerde aklı da arama.

ben hep okur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·344 syf.·
2025 36. kitabı
Mecit Ömür Öztürk
8.9/10 · 10,1bin okunma
Reklam