"Beşeriyet boyunca en güçlü ve zekiler ne yaptı? Meydanlarda savaştı. Bu savaşlar ancak geçen yüzyıl içerisinde sonlandı. Daha önceleri, ön safhalarda çarpışmaları için elimizdeki en iyileri gönderdik. Sonuç olarak en üstünlerimiz savaş meydanlarında ölürken kim evde oturdu ve üredi ? Sakatlar, hastalar, zayıflar, namussuzlar kısacası en kötüler. İşte genetik açıdan bizler onların yan ürünleriyiz, hepimiz işe yaramaz birer çöplüğüz, yüzyıllar boyunca süren kötü üremeden gelen birer pisliğiz."