vêrá

vêrá
@berf_12
Bir garip boşlukta çivili kaldım.. Büküldü gökyüzü, ayna oldu zaman.. Şeyhim kâinata alışamadım . anitsayac.com
lisans
Batman
Samanyolu ?Batman
73 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Ölümün gölgesinden bir an önce uzaklaşmalı. Mümkün mü bu ? Evet mümkün!.. Nasıl ? Unutarak!.. Unutarak mı ? Elbette!.. unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında . Ya hatırlamak ? Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak ...
Edebiyat
Reklam
Kıyıyı gözden kaybetmeye cesaret etmedikçe insan , yeni okyanuslar keşfedemez.
Edebiyat
Ölebilirim genç yaşımda, En güzel şiirlerimi söylemden götürebilirim Şimdi kavak yelleri esiyor başımda, Sevgilim, Seni bir akşam-üstü düşündürebilirim.
Şiir
Reklam